Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Marketing
Podatki
Prawo
Strefa relaksu
Technologie
Wiedza

9 podpowiedzi, które zmienią monitor w poczekalni w skuteczne narzędzie sprzedaży

Brak komentarzy | Publikacja:
9 podpowiedzi, które zmienią monitor w poczekalni w skuteczne narzędzie sprzedaży

9 podpowiedzi, które zmienią monitor w poczekalni w skuteczne narzędzie sprzedaży

W artykule przedstawiamy zgromadzone i sprawdzone pod kątem skuteczności 9 wskazówek, które pomogą zmienić monitor w poczekalni w skuteczne narzędzie sprzedaży usług stomatologicznych. Sprawdzą się one w każdym gabinecie i będą skutecznie wspierać biznes – zostały zebrane i przygotowane podczas pracy nad projektem Eminto.pl

Internet zmienił sposób przyswajania informacji. Ze względu na świecący ekran komórek i laptopów, atrakcyjność produktów i usług jest zupełnie inna niż znana wcześniej z drukowanych form. Monitory w tzw. miejscach zakupowych, spełniają ważną rolę łącznika między światem cyfrowym a realnym, niwelując w ten sposób dysonans poznawczy między tym, co klient wcześniej poznał w Internecie, a tym, czego obecnie doświadcza na żywo. Monitory informacyjne są dzisiaj wszechobecne.

1. Telewizja, bajki, przyroda?

Nie ma lepszego miejsca do wspierania sprzedaży usług niż poczekalnia. To tutaj pacjent jest wysoce percepcyjny na informacje medyczne, a bariera wejścia w nowe usługi jest najniższa. Wyświetlanie telewizji, teledysków, przyrody czy bajek dla dzieci pozwala przyjemniej spędzić czas w poczekalni, ale z punktu potencjału biznesu nie wpływa bezpośrednio na dodatkowy przychód. Jeżeli posiadasz monitor w poczekalni, skup się na prezentacji usług stomatologicznych, zabiegów i produktów.

2. Za długie filmy, brak specjalizacji

Aby skutecznie dotrzeć z informacją do pacjentów w poczekalni, powinniśmy daną treść powtórzyć co najmniej 3 razy! Zatem średnio masz do dyspozycji 5-7 minut na tzw. pętlę z wszystkimi filmami. Zadbaj, aby treść w telewizorze była dopasowana do specjalizacji w poszczególnych dniach, np. w poniedziałek i czwartek może to być ortodoncja, w środę – implantologia i chirurgia, w pozostałe dni – stomatologia zachowawcza i estetyka.

3. Filmy o mnie u mnie

Jeżeli pacjent przyszedł do Twojego gabinetu, to coś musiało o tym zdecydować wcześniej. Niekoniecznie musi to być uporczywy ból zęba, ale może lokalizacja gabinetu albo Twoje działania reklamowe? Jeżeli już się u Ciebie pojawił, nie przekonuj go, że Twój gabinet jest profesjonalny i nowoczesny. Widzi to na własne oczy. Skup się na tym, czego może nie wiedzieć o usługach i produktach.

Teraz możesz przetestować zestaw Eminto przez 15 dni bez żadnych zobowiązań. Kliknij w link TESTUJ 15 DNI ZA DARMO na stronie Eminto.pl

4. Pani doktor opowiada…

Nie trać czasu na przekonywanie, że lekarze są ekspertami. Pacjent, który przyszedł do gabinetu, tak właśnie uważa. Sprawdź, czy dźwięk w telewizorze (o ile filmy są z dźwiękiem) nie zakłóci pracy lekarzy i recepcji.

5. Pacjent, zabieg, wiertło, krew…

Tego pacjenci boją się najbardziej! Staraj się pokazać usługi na animowanych modelach edukacyjnych. Stworzysz dobry grunt pod rozmowę i więcej na tym zyskasz.

6. Z Internetu – czyli wszędzie

Postacie z bibliotek ogólnodostępnych w Internecie najczęściej mają „amerykańskie” rysy twarzy (wystające policzki, wydłużone twarze, nienaturalnie białe i duże zęby). Polscy pacjenci nie identyfikują się z takimi przykładami, a Twoje usługi tracą tym samym na wiarygodności. Warto wiedzieć, że zdjęcia i filmy z tzw. „stocków” w podstawowej cenie nie posiadają licencji na odtwarzanie w miejscach publicznych, a zdecydowana większość nie posiada zgody na promowanie usług medycznych.

7. Niech się dzieje!

Jeden projekt u pacjenta rotuje co 5-10 miesięcy. Nie ma potrzeby zmieniać wszystkiego co miesiąc. Lepiej skupić się na jakości tego, co pokazujesz. Jeżeli chcesz odświeżać kontent w telewizorze w krótkich okresach czasu możesz:

• zaprezentować swój najnowszy sprzęt,
• poinformować o możliwości zapisania na wizytę on-line,
• promować kartę stałego pacjenta,
• przypomnieć pacjentom o higienizacji jamy ustnej w najbliższym czasie.

8. Nie mam miejsca na telewizor

Pomyśl o monitorze zamocowanym w pionie. Pamiętaj jednak, że taka decyzja będzie wymagała przygotowania video i zdjęć również w wersji pionowej.

9. Nie mam czasu na dobry marketing, w ogóle nie mam czasu…

Warto pomyśleć o takim rozwiązaniu, które daje możliwość korzystania z gotowych szablonów przygotowanych pod stomatologię, pozwala na dodawanie własnych zdjęć i filmów oraz posiada szeroką bibliotekę profesjonalnych filmów edukacyjnych – krótkich, treściwych, których efektywność sprawdzono na pacjentach. I najlepiej, żeby tym wszystkim można było zarządzać z telefonu komórkowego, siedząc w wygodnym fotelu. Możliwe?

Eminto.pl to kompleksowe rozwiązanie do profesjonalnej komunikacji z pacjentem. Zestaw zawiera microplayer podłączany do telewizora oraz aplikację na telefon. Aplikacja umożliwia szeroki wybór video edukacyjnego oraz szablonów z możliwością edycji. Wszystkie media są przygotowane zarówno w poziomie, jak i pionie. Teraz można przetestować usługę przez 15 dni bez żadnych zobowiązań i kosztów.

Twórcy Eminto.pl są obecni na rynku od 10 lat. Jako jedni z pierwszych w Polsce tworzyli rynek systemów display’owych, pracując m.in. dla Mercedesa, Citibanku, ERGO Hestii, Kauflandu, OBI czy GO Sportu.


POWIĄZANE ARTYKUŁY

koronawirus - Dentonet.pl
Promieniowanie UVC skuteczne w walce z koronawirusem Asysta

Już od pierwszych dni pandemii koronawirusa naukowcy i epidemiolodzy eksperymentowali z wykorzystaniem promienników UVC w roli narzędzi do błyskawicznej dezynfekcji przestrzeni wspólnych. Z systemów bazujących na promieniowaniu ultrafioletowym korzys...

czasopisma - Dentonet.pl
Czasopisma w poczekalni – czy mogą już wrócić? Lekarz

Choć w sprawnie zarządzanych gabinetach stomatologicznych pacjenci coraz rzadziej muszą czekać na swoją kolej, to jednym ze sposobów zajęcia ich uwagi w przypadku opóźnienia wizyty było zawsze udostępnianie czasopism. O tym, czy w czasach pandemii CO...

DSD - najbardziej etyczny sposób "sprzedaży" w stomatologii? Lekarz

Czy Digital Smile Design jest najbardziej etyczną formą "sprzedaży" w gabinecie stomatologicznym? Na to pytanie podczas swojego wykładu w ramach I Konferencji Dentonet Online odpowie dr Bartosz Cerkaski. Zapraszamy! ...

ROZWIŃ WIĘCEJ
lek na COVID - Dentonet.pl
Drożdże pomogą opracować skuteczne leki na COVID-19? Lekarz

To może być przełom w walce z koronawirusem. Naukowcy wygenerowali pełnej długości klon nowego genomu SARS-CoV-2 przy użyciu sztucznych chromosomów w drożdżach piwowarskich. Odtworzenie wirusa pomoże w walce z pandemią. W ten sposób naukowcy będą mog...

żuchwa 3D - Dentonet.pl
Druk 3D zmienia możliwości współczesnej stomatologii Lekarz

Z drukiem 3D eksperymentuje coraz więcej firm. Technologia wdrażana jest do fabryk samochodów czy branży budowlanej. Potencjał druku 3D doceniła także branża stomatologiczna, która coraz częściej sięga po tę technologię w celu produkcji spersonalizow...

Dodaj komentarz (0 komentarzy)

Każdy komentarz zostanie poddany moderacji