Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Aktualności
Prawo i finanse
Praca w gabinecie
Student
Edukacja i technologie
Medycyna

7. edycja akcji charytatywnej Dentopomoc: 20 zaangażowanych firm

Publikacja:
7. edycja akcji charytatywnej Dentopomoc: 20 zaangażowanych firm

7. edycja akcji charytatywnej Dentopomoc: 20 zaangażowanych firm

Podczas tegorocznych targów stomatologicznych Krakdent już po raz siódmy odbyła się akcja charytatywna Dentopomoc, w ramach której wystawcy wsparli wychowanków domów dziecka i rodzin zastępczych z Małopolski. W akcję zaangażowało się 20 firm.

Akcja Dentopomoc ma za zadanie wspomóc dzieci z domów dziecka i rodzin zastępczych z Małopolski w zakresie higieny oraz zdrowia jamy ustnej. Chętni wystawcy mogą przekazać dla najmłodszych środki i akcesoria do higieny jamy ustnej bądź zaoferować placówkom przeglądy stomatologiczne czy leczenie dla ich podopiecznych. W poprzednich edycjach – dzięki zaangażowaniu wystawców – udało się zebrać m.in. pasty do zębów, szczoteczki o bajkowych kształtach, płyny do płukania ust, nici dentystyczne, pudełeczka na mleczaki, książeczki dla „Dzielnych Pacjentów”, zegary piaskowe odmierzające czas mycia zębów, gry edukacyjne, zegarki oraz breloki, a także darmowe przeglądy zębów. To dzięki tym darom setki dzieci otrzymały opiekę higieniczną w zakresie jamy ustnej i wiarę w to, że dentysty nie trzeba się bać.

W tym roku w akcję Dentopomocy zaangażowało się 20 firm:
• ApolDent
• Colgate-Palmolive
• Coltene/Whaledent Vertriebsservice und Marketing
• Wydawnictwo Czelej
• Bestom Dentonet.pl
• Ecolab
• Pierre Fabre Medicament Polska
• GC Europe
• HappyDental
• Orkla Care
• Lemix-Kursy
• MakroMed
• MediaFlor
• NevaDent
• Towarzystwo Przemysłowo-Handlowe POL-INTECH
• Prestige-Dent
• Prodenmed
• QuadroStom
• Oxnet
• Reha Fund

Podczas targów Krakdent 2016 zaprezentowaliśmy odnowioną stronę portalu Dentonet.pl, który świętował wówczas 15-lecie istnienia. Twórcy Dentonetu zaprosili wszystkich gości do „Podróży do przyszłości” wehikułem czasu z filmu „Back to the Future”. Jak to wyglądało? Tym razem także zapraszamy do podróży w czasie, ale dużo krótszej. Zobaczmy jeszcze raz, jak zaprezentował się Dentonet na targach Krakdent 2016.

AF


POWIĄZANE ARTYKUŁY

IDS - Dentonet.pl
Targi stomatologiczne IDS w Kolonii – 40. edycja już w marcu Lekarz

Pod koniec roku wielu polskich lekarzy dentystów zaczyna już planować swoją wizytę w Kolonii – na odbywającym się na wczesną wiosnę International Dental Show. Największe na świecie wydarzenie targowe branży stomatologicznej odbędzie się – już po raz ...

najnizsza krajowa 2024
Wzrost płacy minimalnej w 2024 r. wyzwaniem dla firm Lekarz

Płaca minimalna od 2015 r. wzrosła ponad dwukrotnie. W 2024 r. nastąpią kolejne dwie podwyżki, łącznie prawie o 20% – pierwsza stała się faktem 1 stycznia, druga będzie miała miejsce w lipcu. Choć najniższą krajową otrzymuje tylko co dziesiąty zatrud...

szczoteczka dla pierwszaka
Szczoteczka soniczna dla pierwszaka! 6 tys. uczestników akcji Lekarz

Ponad 6 tys. uczniów klas pierwszych wrocławskich szkół podstawowych otrzyma soniczne szczoteczki do mycia zębów z wygrawerowanymi imionami. Akcję realizuje miasto Wrocław we współpracy z Fundacją Smile Together. Jak informuje wrocławski magistrat, ...

ROZWIŃ WIĘCEJ
Dentoexpress
James Trzon wchodzi do akcji! Zapraszamy na Dentoexpress Lekarz

Kajetan to pacjent, który od 20 lat skutecznie miga się od wizyt u dentysty. Efekt jest oczywisty – próchnica! Kajetan był ostatnio widziany na terenie Targów w Krakowie. Na kolejną akcję specjalną rusza więc agent Trzon. James Trzon. Wokół tej zaba...

Ekspertki Sensodyne 1
Ty też możesz zostać Ekspertką Sensodyne! Trwa kolejna edycja akcji Asysta

Trwa kolejna edycja akcji Ekspertki Sensodyne, organizowanej przez firmę GSK – właściciela znanych na całym świecie marek produktów do higieny jamy ustnej, takich jak Sensodyne, Parodontax i Corega. Do programu dołączyło już ponad 1600 higienistek st...

Ekspertki Sensodyne - Dentonet.pl
Ekspertki Sensodyne - trwa trzecia już edycja akcji Asysta

Trwa trzecia odsłona akcji Ekspertki Sensodyne, organizowanej przez firmę GSK – właściciela takich marek, jak Sensodyne, Parodontax i Corega. To zaszczytne miano nosi już ponad 830 higienistek stomatologicznych - dołącz do tego grona, a pakiet produk...

DSU
"Dziel się uśmiechem" - 8. edycja zakończona Lekarz

Zakończenie roku szkolnego to czas podsumowań wyników szkolnych, ale także realizacji kolejnej edycji programu edukacyjnego "Dziel się uśmiechem". Dzięki 8. już odsłonie inicjatywy kolejne tysiące uczniów z całej Polski poznało 4 kroki dla zdrowych i...

Ekspertki Sensodyne
Co zyskuje Ekspertka Sensodyne? Ostatnie dni, by dołączyć do akcji! Asysta

Dostęp do dedykowanej zamkniętej grupy na Facebooku, pakiet produktów do przetestowania, możliwość dyskutowania i wymiany poglądów z koleżankami po fachu – to tylko kilka korzyści, jakie czekają na uczestniczki programu Ekspertki Sensodyne, organizow...

Rozdajemy usmiechy 2
"Rozdajemy uśmiechy na zdrowie" – ruszyła II edycja akcji Lekarz

6 marca rozpoczęła się druga edycja akcji zdrowotno-edukacyjnej „Rozdajemy uśmiechy na zdrowie” organizowana wspólnie przez Polskie Towarzystwo Stomatologiczne we współpracy z firmami Septodont oraz enel-med stomatologia. Dzięki przekazanemu przez Se...

Dziel sie usmiechem 2
Ruszyła 11. edycja programu „Dziel się Uśmiechem” Lekarz

Z nowym rokiem szkolnym ruszyła kolejna, 11. edycja programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”, realizowanego przez Mars oraz Polski Czerwony Krzyż. Celem inicjatywy jest edukacja dzieci z klas 0-3 szkół podstawowych z całej Polski w zakresie prawid...