Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Marketing
Podatki
Prawo
Strefa relaksu
Technologie
Wiedza

5 sposobów na przyciągnięcie nowych pacjentów

0 Komentarze | Publikacja:
Poleć artykuł Drukuj artykuł Wielkość czcionki - +
5 sposobów na przyciągnięcie nowych pacjentów

5 sposobów na przyciągnięcie nowych pacjentów

Jak zachęcić do korzystania z naszych usług stomatologicznych nowych pacjentów? To pytanie, które zadaje sobie prawie codziennie każdy dentysta. Dentyści pytają, zatem jak pozyskać klientów, PR-owcy prześcigają się w wymyślaniu coraz to nowych sposobów. Czy jednak spece od reklamy są aż tak kreatywni, jak sami stomatolodzy? Zdaje się, że nie. Oto 5 sposobów, jak pozyskać nowych klientów według dentysty z Kalifornii. Iman Sadri, chirurg stomatologiczny i dziennikarz branżowy, zapewnia, że prezentowane przez niego sposoby przetestował w swojej własnej praktyce dentystycznej.

Według Imana Sadri kluczem do sukcesu jest budowanie szczególnych racji z pacjentami – takich, jakich nie mają inni dentyści. Jak to zrobić? Oto 5 sposobów.

1. Zorganizuj imprezę – „Happy Hour with dr Smith”, czyli po prostu zaproś swoich pacjentów na wino i ser. Według Imana Sadri to świetny sposób, aby pacjenci poczuli z nami więź, podczas takich eventów lepiej także nawiązuje się relacje niż na fotelu dentystycznym. Wyślij zatem do swoich stałych klientów zaproszenie na „Happy Hour” i zaproś ich z osobami towarzyszącymi, podaj wino i ser i zrelaksuj się. Możesz także obdarować swoich pacjentów podczas takiej imprezy śmiesznymi prezentami oraz broszurami swojej oferty dentystycznej dla tych, którzy zawitali w twoim gabinecie na przyjęciu po raz pierwszy.

2. Zorganizuj tematyczne eventy – w swojej praktyce dentystycznej udekoruj specjalnie każdy gabinet tematycznie, zaproś pacjentów i przedstaw im swoją ofertę w ten sposób. Może to zatem być gabinet dla dzieci, w którym będzie czekał stomatolog oraz klaun bawiący maluchy w trakcie przeglądu zębów – w ten sposób zaprezentujesz swoją ofertę dla dzieci. Może to być gabinet sportowy, w którym zaprezentujesz swoją ofertę dla sportowców, którzy doznali urazów zębów i szczęki.

3. Premiuj pacjentów, którzy polecili Twoją praktykę innym – zastanów się nad systemem nagród i premii dla stałych klientów oraz dla tych, którzy polecili Twoją praktykę i dzięki którym zyskałeś nowych klientów. Może to być bezpłatne leczenie zęba, skalling, czy przegląd stanu zdrowia jamy ustnej dla pacjentów, którzy polecili Twój gabinet.

4. Rób zdjęcia uśmiechniętym pacjentom – można wygospodarować do tego specjalne miejsce, gdzie wstawiamy aparat fotograficzny na statywie. Zadowolony z usług pacjent może wejść do pokoju i zrobić sobie sam uśmiechnięte zdjęcie. Takie zdjęcia za zgodą pacjentów można użyć na Facebooku lub powiesić na tablicy korkowej w praktyce. Można zrobić także zdjęcia „przed” i „po” np. wybielaniu, z którego pacjent jest zadowolony i ofiarować mu je jako podkreślenie waszego wspólnego sukcesu.

5. Rozdaj ulotki swojego gabinetu w okolicy, w której mieszkasz. Spraw, by Twoi sąsiedzi leczyli się u Ciebie.

 

KL

źródło: dentaleconomics.com


POWIĄZANE ARTYKUŁY

science-1029385_960_720.jpg
Bakteriobójczy ząb 3D Lekarz

Naukowcy z uniwersytetu w Groningen w Holandii opracowali sztuczny ząb, który ma właściwości niszczenia drobnoustrojów już na poziomie molekularnym – poinformował prestiżowy magazy......

ROZWIŃ WIĘCEJ
dentonet.pl_indiustriadent_2016.jpg
"INDUSTRIADENT" 22-24 stycznia 2016 Lekarz

Około 1300 uczestników spodziewają się organizatorzy Ogólnopolskiej Konferencji „INDUSTRIADENT"czyli Polskie Towarzystwo Studentów Stomatologii Oddział w Zabrzu. W dnia......

implant_rysunek.jpg
Czy wszczepianie implantów jest bolesne? Pacjent

Wielu pacjentom wszczepienie implantów wydaje się wyjątkowo inwazyjną, a tym samym – bardzo nieprzyjemną i bolesną procedurą. Już sam opis zabiegu – nawiercanie kości, wkręcanie śru......

wklucie_w_dziaslo.jpg
Bolesne znieczulenie zniechęca do wizyt u dentysty Pacjent

Jak donosi Dental Tribune, negatywne doświadczenia związane ze znieczuleniem u dentysty są udziałem aż 3 na 4 Polaków. Zdaniem specjalistów, jest to jeden z kluczowych powodów wys......

Dodaj komentarz (0 komentarzy)

Musisz być zalogowany aby komentować | Zaloguj się lub zarejestruj. | Każdy komentarz zostanie poddany moderacji

Od (imię)
Do (e-mail)
Temat
Treść
255

Wiadomość e-mail została pomyślnie przesłana na adres