Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Marketing
Podatki
Prawo
Strefa relaksu
Technologie
Wiedza

5 niezawodnych strategii social media

0 Komentarze | Publikacja:
Poleć artykuł Drukuj artykuł Wielkość czcionki - +
5 niezawodnych strategii social media

5 niezawodnych strategii social media

Social Media stały się elementem naszego życia codziennego. Na pierwszy rzut oka można nie dostrzegać, jak mogłyby one pomagać dentyście w codziennym promowaniu praktyki. Jednak należy pamiętać, że obecnie to bardzo silne narzędzie marketingowe. Aby mieć efekty, trzeba go jednak umiejętnie używać. Oto 5 niezawodnych strategii social media, które mogą przydać Ci się w prowadzeniu profilu praktyki bądź swojego własnego w różnych mediach społecznościowych.

  1. Wzajemne oddziaływanie ze społecznością online

    Dowiedz się, czego Twoi pacjenci oczekują. Komunikuj się z nimi, odpowiadaj na pytania. Dziel się zdjęciami, informacjami. Udzielaj porad w prosty sposób. Chwal się zakupami nowego sprzętu do praktyki, wykonanymi zabiegami. Jeśli pacjenci sami w mediach społecznościowych zaczną Ci dziękować za wykonane zabiegi, to będzie najlepsza wizytówka Twojej praktyki.

  2. Nagradzaj lojalność

    Nawet jeśli obecnie Twoja baza fanów w mediach społecznościowych nie jest duża, szanuj ich i pamiętaj o nagradzaniu za to, że wybrali właśnie Ciebie. Organizuj konkursy, promocje. Jednak przed rozpoczęciem takiej działalności zapoznaj się z ograniczeniami dotyczącymi tego typu marketingu (zob. artykuł "Dentysta organizuje konkurs – skarbówka karze dentystę").

  1. Edukuj i doradzaj

    Bądź dla swoich pacjentów absolutnym ekspertem w dziedzinie stomatologii. Pozwól im zadawać pytania i odpowiadaj na nie. Możesz publikować także porady dotyczące zdrowia jamy ustnej lub też ciekawostki stomatologiczne.

  2. Kontroluj krytykę

    Angażując się w media społecznościowe, musisz zdawać sobie sprawę z tego, że prędzej czy później któryś z pacjentów wykorzysta ten kanał do skrytykowania Ciebie bądź Twojej pracy. Pamiętaj, nie pozostawiaj krytyki bez odpowiedzi, zawsze monitoruj komentarze w Internecie.

  3. Monitoruj i śledź wyniki

    Nikt nie osiąga zawrotnych liczb fanów w mediach społecznościowych z dnia na dzień, ale powinieneś notować ich stopniowy wzrost. Jeśli chodzi o Facebooka narzędzia administratora pokazują, ile razy jaki post był czytany. Śledź te wyniki uważnie – w ten sposób dowiesz się, czego oczekują Twoi fani.

 

 

KL


POWIĄZANE ARTYKUŁY

testy na koronawirusa - Dentonet.pl
Koronawirus: potrzebna zmiana strategii testowania Lekarz

Obecny sposób testowania w skali społeczeństwa nie dostarcza informacji na temat prawdziwego rozmiar epidemii SARS-CoV-2 w kraju – uważają eksperci z zespołu PAN ds. COVID-19. Potrzebna jest zmiana strategii i testowanie osób, które mają kontakt z wi...

COVID-19 - Dentonet.pl
NRL: Potrzebne pilne zmiany w strategii walki z pandemią COVID-19 Lekarz

Naczelna Rada Lekarska uważa, że konieczne jest przyjęcie pilnych korekt w strategii walki z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 i ich następstwami. W specjalnym stanowisku znalazły się zaproponowane przez środowisko zmiany. Propozycje zmian w strategii ...

"Każda treść publikowana w social mediach musi mieć wartość" Lekarz

– Social media to narzędzia, które pozwalają budować wizerunek lekarza dentysty zarówno w stosunku do pacjentów, jak i innych lekarzy – mówiła podczas sobotniego webinaru „Jak Cię widzą, tak Cię piszą” lek. dent. Anna Kuśnierczak, znana również jako ...

ROZWIŃ WIĘCEJ
social media - Dentonet.pl
Dentysta w social mediach – możliwość czy konieczność? [webinar] Lekarz

Już w najbliższą sobotę (16 maja) o godz. 11:00 Anna Kuśnierczak – lekarz stomatolog, dyplomowany lekarz medycyny estetycznej, znana również jako Stomatolog Dobra Rada – poprowadzi webinar „Jak Cię widzą, tak Cię piszą” dotyczący budowy marki osobist...

pokolenie Y - Dentonet.pl
Media tradycyjne czy social media – co wybiera pacjent z pokolenia Y? Lekarz

Jakie kanały komunikacji warto wybrać, by komunikować się z millenialsami – grupą pacjentów urodzonych po 1980 roku?Generacja Y, zwana millenialsami, to współcześni 20- i 30-latkowie. Urodzeni w latach 1980-2000 określani są pokoleniem informacyjnym ...

Dodaj komentarz (0 komentarzy)

Każdy komentarz zostanie poddany moderacji

Od (imię)
Do (e-mail)
Temat
Treść
255

Wiadomość e-mail została pomyślnie przesłana na adres