Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Marketing
Podatki
Prawo
Strefa relaksu
Technologie
Wiedza

Wizerunek gabinetu w internecie

0 Komentarze | Publikacja:
Poleć artykuł Drukuj artykuł Wielkość czcionki - +
Wizerunek gabinetu w internecie

Wizerunek gabinetu w internecie

Pacjenci szukający specjalistów w okolicy swojego zamieszkania najczęściej robią to korzystając z wyszukiwarki internetowej. Dlatego niezmiernie ważną rzeczą jest zadbanie o odpowiedni wizerunek firmy w internecie.

1. Analiza sytuacji
Jeśli chcesz, aby Twój gabinet zaistniał w internecie lub zamierzasz podjąć nowe działania, to pierwszym krokiem powinno być zorientowanie się, co o nim piszą pacjenci. Jakie są opinie, gdzie mówią dobrze, a gdzie źle? Przeanalizuj sytuację z ostatnich 12 miesięcy, a następnie spisz rezultaty i wnioski.
Takie badanie należy przeprowadzać stale, aby na bieżąco kontrolować, co dzieje się w internecie i ewentualnie móc podjąć odpowiednie kroki.

2. Strona internetowa gabinetu
Strona internetowa gabinetu jest bardzo ważna, ponieważ bardzo często właśnie tam zaglądają najpierw pacjenci. Dobrze jeśli będzie miała łatwy do zapamiętania adres oraz przejrzysty układ, gdzie w prosty sposób będzie można odnaleźć niezbędne informacje.
Oprócz strony WWW, warto również utworzyć stronę gabinetu na Facebooku. Daje to możliwość zbudowania relacji z pacjentami oraz dzielenia się z nimi aktualnościami.

3. Społeczności internetowe
Aby zadbać o pozytywny wizerunek gabinetu w internecie, warto docierać do różnego rodzaju społeczności, np. for internetowych. Można występować tam w roli eksperta, który odpowiada na pytania i wątpliwości pacjentów lub po prostu wymieniać się opiniami z innymi osobami. Choć to wymaga czasu i zaangażowania, może znacznie wpłynąć na wizerunek gabinetu.

4. Przekazywanie informacji
Dobrze będzie, jeśli na stronie gabinetu (WWW lub na Facebooku) będą dodawane porady, aktualności, np. informacje na temat higieny jamy ustnej, zabiegów, ciekawostki stomatologiczne lub bieżące wydarzenia z życia gabinetu. Jeśli już się na to zdecydujesz, ważna jest systematyczność wpisów – tylko w ten sposób utrzymasz grono stałych odbiorców.

5. Dbaj o lojalność
Bardzo ważne jest budowanie dobrych relacji z osobami, które odwiedzają stronę internetową gabinetu. Dzięki temu łatwiej będzie utrzymać obecnych pacjentów, jak również znaleźć nowych – lojalni pacjenci będą polecali usługi swoim znajomym.

6. Doskonała opinia
Należy stale kontrolować co i jak pisze się o gabinecie. Istnieje wiele stron, gdzie pacjenci mogą oceniać lekarzy i dzielić się swoimi uwagami z innymi, dlatego warto śledzić sytuację na bieżąco. Często wystarczy jedna opinia niezadowolonego pacjenta, żeby zepsuć skrupulatnie budowany wizerunek.

Źródło: web.gov.pl

KeL 


POWIĄZANE ARTYKUŁY

lekarka_z_papierami_pod_pacha.jpg
Jak cię widzą, tak cię piszą... Asysta

Ponoć nie szata zdobi człowieka. Chociaż czasem można odnieść wrażenie, że niektórzy mają w tym względzie całkiem inne przekonanie. Jednak rola ubioru w pracy jest zgoła całkiem inna. Odzież......

mlotek_sedziowski.jpg
Strona internetowa gabinetu konsultowana z prawnikiem? Lekarz

Zakaz reklamowania usług medycznych obowiązuje nie tylko w krajach Unii Europejskiej, lecz również w Stanach Zjednoczonych. Wprowadzone w 1977 zapisy prawne uniemożliwiają tworzenie treści, kt&......

ROZWIŃ WIĘCEJ
shutterstock_114258688.jpg
Czy asysta jest partnerem stomatologa? Asysta

Czy w gabinecie jest miejsce na partnerstwo? Czy raczej obowiązuje patriarchalny układ? Bywa różnie. Starsi pokoleniowo lekarze stomatolodzy preferują jednak bardziej tradycyjny system pracy......

Dodaj komentarz (0 komentarzy)

Musisz być zalogowany aby komentować | Zaloguj się lub zarejestruj. | Każdy komentarz zostanie poddany moderacji

Od (imię)
Do (e-mail)
Temat
Treść
255

Wiadomość e-mail została pomyślnie przesłana na adres