Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Marketing
Podatki
Prawo
Strefa relaksu
Technologie
Wiedza

Wizerunek gabinetu w internecie

0 Komentarze | Publikacja:
Poleć artykuł Drukuj artykuł Wielkość czcionki - +
Wizerunek gabinetu w internecie

Wizerunek gabinetu w internecie

Pacjenci szukający specjalistów w okolicy swojego zamieszkania najczęściej robią to korzystając z wyszukiwarki internetowej. Dlatego niezmiernie ważną rzeczą jest zadbanie o odpowiedni wizerunek firmy w internecie.

1. Analiza sytuacji
Jeśli chcesz, aby Twój gabinet zaistniał w internecie lub zamierzasz podjąć nowe działania, to pierwszym krokiem powinno być zorientowanie się, co o nim piszą pacjenci. Jakie są opinie, gdzie mówią dobrze, a gdzie źle? Przeanalizuj sytuację z ostatnich 12 miesięcy, a następnie spisz rezultaty i wnioski.
Takie badanie należy przeprowadzać stale, aby na bieżąco kontrolować, co dzieje się w internecie i ewentualnie móc podjąć odpowiednie kroki.

2. Strona internetowa gabinetu
Strona internetowa gabinetu jest bardzo ważna, ponieważ bardzo często właśnie tam zaglądają najpierw pacjenci. Dobrze jeśli będzie miała łatwy do zapamiętania adres oraz przejrzysty układ, gdzie w prosty sposób będzie można odnaleźć niezbędne informacje.
Oprócz strony WWW, warto również utworzyć stronę gabinetu na Facebooku. Daje to możliwość zbudowania relacji z pacjentami oraz dzielenia się z nimi aktualnościami.

3. Społeczności internetowe
Aby zadbać o pozytywny wizerunek gabinetu w internecie, warto docierać do różnego rodzaju społeczności, np. for internetowych. Można występować tam w roli eksperta, który odpowiada na pytania i wątpliwości pacjentów lub po prostu wymieniać się opiniami z innymi osobami. Choć to wymaga czasu i zaangażowania, może znacznie wpłynąć na wizerunek gabinetu.

4. Przekazywanie informacji
Dobrze będzie, jeśli na stronie gabinetu (WWW lub na Facebooku) będą dodawane porady, aktualności, np. informacje na temat higieny jamy ustnej, zabiegów, ciekawostki stomatologiczne lub bieżące wydarzenia z życia gabinetu. Jeśli już się na to zdecydujesz, ważna jest systematyczność wpisów – tylko w ten sposób utrzymasz grono stałych odbiorców.

5. Dbaj o lojalność
Bardzo ważne jest budowanie dobrych relacji z osobami, które odwiedzają stronę internetową gabinetu. Dzięki temu łatwiej będzie utrzymać obecnych pacjentów, jak również znaleźć nowych – lojalni pacjenci będą polecali usługi swoim znajomym.

6. Doskonała opinia
Należy stale kontrolować co i jak pisze się o gabinecie. Istnieje wiele stron, gdzie pacjenci mogą oceniać lekarzy i dzielić się swoimi uwagami z innymi, dlatego warto śledzić sytuację na bieżąco. Często wystarczy jedna opinia niezadowolonego pacjenta, żeby zepsuć skrupulatnie budowany wizerunek.

Źródło: web.gov.pl

KeL 


POWIĄZANE ARTYKUŁY

applecomp.jpg
Stomatolog w internecie Pacjent

Lekarze i lekarze stomatolodzy na Zachodzie już dawno zauważyli tę tendencję – zanim pacjenci trafią do ich gabinetów – najpierw szukają opinii i informacji o nich w internecie (......

extract.jpg
Co musi się stać, by asystentka dostała podwyżkę? Asysta

Podwyżka to drażliwy temat w każdym zawodzie. Wiele osób w pierwszej kolejności boi się, by nie stracić pracy i o wyższym wynagrodzeniu nawet nie wspomina. Asystentka stomatologiczna nie jes......

facebook.jpg
Oswoić Facebook Lekarz

Facebook może być doskonałym narzędziem do budowania relacji z pacjentami. Jednak samo założenie strony praktyki na tym portalu społecznościowym nie przyniesie oczekiwanych rezultatów &ndash......

ROZWIŃ WIĘCEJ
wizerunek_stomatologa_profesjonalisty.jpg
Wizerunek profesjonalisty Lekarz

W obecnych czasach nie tylko stomatologia rozwija się niezwykle prężnie, ale także oczekiwania pacjentów, oferta usług stomatologicznych na rynku medycznym i – co za tym idzie – ......

Dodaj komentarz (0 komentarzy)

Musisz być zalogowany aby komentować | Zaloguj się lub zarejestruj. | Każdy komentarz zostanie poddany moderacji

Od (imię)
Do (e-mail)
Temat
Treść
255

Wiadomość e-mail została pomyślnie przesłana na adres