Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Marketing
Podatki
Prawo
Strefa relaksu
Technologie
Wiedza

Oswoić Facebook

0 Komentarze | Publikacja:
Poleć artykuł Drukuj artykuł Wielkość czcionki - +
Oswoić Facebook

Oswoić Facebook

Facebook może być doskonałym narzędziem do budowania relacji z pacjentami. Jednak samo założenie strony praktyki na tym portalu społecznościowym nie przyniesie oczekiwanych rezultatów – do tego konieczne jest odpowiednie zarządzanie fanpage’em. Czy to trudne? Niekoniecznie. Wystarczy pamiętać o kilku prostych zasadach.

Nazwa
Odpowiednia nazwa ma duże znaczenie. Jak ją wybrać? Przede wszystkim nazwa powinna być krótka i nieskomplikowana, dzięki temu przykuje uwagę i nie będzie trudno jej zapamiętać. Czasem warto również zrezygnować ze specjalistycznych zwrotów – lepiej sprawdzają się wyrażenia swobodne. Dobrym sposobem jest zastanowienie się, co przeciętny pacjent może wpisać w wyszukiwarce, aby znaleźć gabinet stomatologiczny w swojej okolicy – a następnie użycie ich w nazwie. Pacjent, który nie zna Twojego gabinetu, a wpisał po prostu hasło „dentysta” w polu wyszukiwania, być może trafi dzięki temu na Twoją stronę i ją polubi.

Link
Przy okazji nazwy profilu, warto również zwrócić uwagę na link do strony na Facebooku. Domyślnie składa się on z adresu portalu oraz szeregu liczb, np. facebook.com/pages/nazwafanpage/123456789. Jest jednak możliwość skrócenia adresu aby wyglądał np. tak: facebook.com/nazwastrony – dzięki temu użytkownicy portalu będą mogli łatwiej odnaleźć Twoją stronę.
Można to zrobić pod adresem facebook.com/username lub wchodząc w ustawienia strony.

Informacje
Warto odpowiednio wypełnić pole „Informacje”. Co można tam umieścić? Przede wszystkim opis praktyki. Jakie zabiegi i badania są przeprowadzane w gabinecie, jaka jest misja firmy – wszystko, co może zainteresować potencjalnego pacjenta. Być może jest jakaś dziedzina, w której się specjalizujesz, może masz dobre podejście do małych pacjentów, albo korzystasz z najnowocześniejszego sprzętu?
Bardzo ważne, aby dodać informacje kontaktowe oraz godziny przyjęć. Umieść również adres strony internetowej gabinetu.
Jeśli masz jakieś szczególne osiągnięcia – tym również możesz się śmiało chwalić w „Informacjach”.

Oś czasu
Aby strona facebookowa spełniała swoją rolę, powinna być aktualizowana. Co można umieszczać na „Osi czasu”? Badania dowodzą, że użytkownicy Facebooka lubią treści zróżnicowane. Ponadto zdecydowanie ważniejsza jest jakość wpisów, a nie ich ilość.

Możesz wykorzystać stronę na Facebooku do budowania profesjonalnego wizerunku swojej praktyki poprzez dzielenie się praktycznymi poradami na temat zdrowia jamy ustnej – w postaci linków do artykułów czy materiałów video. Poza tym dużą popularnością cieszą się ciekawostki oraz treści zabawne – warto od czasu do czasu również takie umieszczać.

Nie warto zasypywać Facebooka zbyt dużą ilością wpisów. Zdaniem ekspertów najlepsze rezultaty osiąga się przy 1-4 wpisach tygodniowo.

Źródło: facebookmarketing.com.pl

KeL
 


POWIĄZANE ARTYKUŁY

MIS__IMP.PNG
MIS Poland partnerem Masterów Lekarz

MIS Poland nawiązało współpracę ze Stowarzyszeniem Implant Masters Poland. Na bazie umowy o współpracy firma MIS Poland otrzymała tytuł Partnera Merytorycznego stowarzyszenia IMP. IMP......

Internet_2.jpg
Elbląski portal przeprasza lekarzy dentystów Lekarz

Tendencyjność, napastliwość, krzywdzące dla elbląskich stomatologów uogólnienia – to błędy popełnione przez autorkę artykułu zamieszczonego na łamach portalu elblag.net. W tekśc......

zeznaniepodatkowe.jpg
NFZ - jesteśmy najtańsi w EU! Lekarz

W odpowiedzi na artykuł prasowy, krytykujący wysokie podwyżki pensji dla zatrudnionych w Funduszu urzędników, rzecznik prasowy wyjaśnia, iż koszty administracyjne Funduszu stanowią zaledwie ......

ROZWIŃ WIĘCEJ
tomasz-kercz.jpg
Tomasz Maria Kercz

Ex-asystent Uniwersytetu Medycznego w Łodzi – w stanie spoczynku, któremu, nie wiadomo dlaczego, wciąż się chce… Nadal aktywnie i z pasją wykonuje zawód stomatologa od 30......

applecomp.jpg
Stomatolog w internecie Pacjent

Lekarze i lekarze stomatolodzy na Zachodzie już dawno zauważyli tę tendencję – zanim pacjenci trafią do ich gabinetów – najpierw szukają opinii i informacji o nich w internecie (......

staruszek.jpg
Senior u stomatologa Lekarz

W ramach łódzkich „Senioraliów” została zorganizowana akcja profilaktyczna „Zdrowy uśmiech w 2 minuty” – skierowana została specjalnie do osób sta......

Dodaj komentarz (0 komentarzy)

Musisz być zalogowany aby komentować | Zaloguj się lub zarejestruj. | Każdy komentarz zostanie poddany moderacji

Od (imię)
Do (e-mail)
Temat
Treść
255

Wiadomość e-mail została pomyślnie przesłana na adres