Dentonet
ASYSTA
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Praca asysty
Higiena stomatologiczna
Edukacja
Wokół gabinetu
Warto wiedzieć
Asysdent2

Małe zęby, wielka moc – trwa edukacyjna kampania reklamowa

0 Komentarze | Publikacja:
Poleć artykuł Drukuj artykuł Wielkość czcionki - +
Małe zęby, wielka moc – trwa edukacyjna kampania reklamowa

Małe zęby, wielka moc – trwa edukacyjna kampania reklamowa

Do końca br. potrwa kampania reklamowa Małe zęby, wielka moc w ramach projektu „Dzieciństwo bez próchnicy”. Stanowi ona ostatni etap trwającego od 4 lat programu obejmującego kompleksową edukacją stomatologiczną zarówno najmłodszych, jak i osoby, które mają największy wpływ na ich zdrowie i wychowanie. Stanowi także uzupełnienie dotychczasowych działań prowadzonych w projekcie i ma za zadanie dotarcie do jeszcze szerszego grona odbiorców.

W kampanii Małe zęby, wielka moc podkreślana jest konieczność kompleksowego dbania o zęby i wyrabiania dobrych nawyków od jak najwcześniejszych lat. Jednocześnie twórcy starają się obalić szkodliwe mity o tym, że o zęby mleczne nie trzeba dbać, bo i tak wypadną czy że pojawienie się próchnicy jest nieuniknione. Niestety, takie przekonania wciąż pokutują wśród rodziców. To przekłada się na bagatelizowanie problemu i bardzo zły stan zębów polskich dzieci. Dlatego w ramach projektu zapewniana jest rzetelna, naukowa wiedza oraz ciekawe i przystępne materiały edukacyjne. Z kolei dzieci przekonuje się, że walka z próchnicą może być dobrą zabawą, dzięki wykorzystaniu pomocy powstałych w projekcie np. filmu z Królikiem Pampisiem, paszportów stomatologicznych czy aplikacji mobilnej.

Małe zęby, wielka moc – trwa kampania reklamowa

Kampania reklamowa będzie trwała do końca 2016 r. W największych stacjach telewizyjnych, a także w kanałach skierowanych do najmłodszej widowni emitowane są spoty przedstawiające zasady dbania o zęby dzieci. Kampania obejmuje również działania w Internecie – reklamy i artykuły na portalach parentingowych oraz zdrowotnych, a także e-mailing i działania w social mediach. Z kolei aplikacja mobilna, skierowana do dzieci w wieku 0-5 lat, poprzez wciągającą grę uczy zasad higieny jamy ustnej. Królik Pampiś prowadzi młodego użytkownika przez kolejne punkty na mapie zdrowego uśmiechu, uczy jak dbać o zęby i co powinno się jeść, aby uniknąć próchnicy.

Fundacja Wiewiórki Julii to pierwsza tego rodzaju organizacja użytku publicznego w kraju, której celem jest zapewnienie kompleksowej opieki stomatologicznej. Szczególny nacisk jest kładziony oczywiście na dzieci i młodzież. Zapraszamy do obejrzenia relacji z badań stomatologicznych, które wolontariusze fundacji przeprowadzili w jednej ze szkół w Żyrardowie.

AF

Fot. Materiały prasowe


POWIĄZANE ARTYKUŁY

królik Pampiś - Dentonet.pl
Królik Pampiś w całej Polsce uczy najmłodszych dbania o zęby Asysta

11 marca ruszyło wyjątkowe tournée "Magiczna podróż Królika Pampisia". Rozpoczęło się ono w Poznaniu, a zakończy – 2 kwietnia w Krakowie. W ośmiu miastach Polski odbędą się wydarzenia organizowane w ramach projektu "Dzieciństwo bez próchnicy", które ...

dentobus - Dentonet.pl
Władze Sosnowca chciałyby na stałe zakupić miejski dentobus Lekarz

Prezydent Sosnowca Arkadiusz Chęciński poinformował, że miasto planuje zakupić dentobus – specjalny pojazd z wyposażeniem gabinetu stomatologicznego. Miałby on rozpocząć podróż po ulicach Sosnowca oraz odwiedzać tamtejsze szkoły już w 2018 r. – infor...

zębowa przygoda - Dentonet.pl
Zębowa przygoda - stomatologiczna gra edukacyjna dla dzieci Asysta

„Pampiś – zębowa przygoda” – taki tytuł nosi aplikacja mobilna dla dzieci, powstała w ramach kampanii społecznej „Małe zęby, wielka moc”. To gra edukacyjna przeznaczona dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat. Mogą z niej korzystać również dzieci niesłysząc...

ROZWIŃ WIĘCEJ
Dzieciństwo bez próchnicy
Koniec akcji profilaktyczno-edukacyjnej „Dzieciństwo bez próchnicy” Asysta

Około 370 tys. dzieci z całej Polski wzięło udział w przeprowadzanej w ciągu ostatnich czterech lat akcji „Dzieciństwo bez próchnicy”. Wczoraj odbyła się konferencja prasowa podsumowująca projekt.Pomysłodawcą i liderem akcji „Dzieciństwo bez próchnic...

Dziecinstwo-bez-prochnicy
„Dzieciństwo bez próchnicy”. Podsumowanie akcji profilaktycznej Lekarz

300 tysięcy przedszkolaków, 15 tysięcy nauczycieli przedszkolnych i 220 tysięcy rodziców – tak w liczba wygląda największy ogólnopolski program profilaktyczno-edukacyjny – „Dzieciństwo bez próchnicy”. Dzieciństwo bez próchnicy. Projekt dla dzieci i i...

Fundacja Wiewiórki Julii
Fundacja Wiewiórki Julii doceniona za działania społeczne Lekarz

Założycielki Fundacji Wiewiórki Julii, dr Dżulietta Kiworkowa i dr n. med. Emma Kiworkowa, otrzymały nagrodę za pomoc i opiekę stomatologiczną, którą od lat otaczają dzieci w Polsce i Armenii. Wyróżnienie przyznała Fundacja Polcul, której głównym cel...

Dodaj komentarz (0 komentarzy)

Musisz być zalogowany aby komentować | Zaloguj się lub zarejestruj. | Każdy komentarz zostanie poddany moderacji

Od (imię)
Do (e-mail)
Temat
Treść
255

Wiadomość e-mail została pomyślnie przesłana na adres