Dentonet
ASYSTA
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Praca asysty
Higiena stomatologiczna
Edukacja
Wokół gabinetu
Warto wiedzieć
Asysdent2

Małe zęby, wielka moc – trwa edukacyjna kampania reklamowa

0 Komentarze | Publikacja:
Poleć artykuł Drukuj artykuł Wielkość czcionki - +
Małe zęby, wielka moc – trwa edukacyjna kampania reklamowa

Małe zęby, wielka moc – trwa edukacyjna kampania reklamowa

Do końca br. potrwa kampania reklamowa Małe zęby, wielka moc w ramach projektu „Dzieciństwo bez próchnicy”. Stanowi ona ostatni etap trwającego od 4 lat programu obejmującego kompleksową edukacją stomatologiczną zarówno najmłodszych, jak i osoby, które mają największy wpływ na ich zdrowie i wychowanie. Stanowi także uzupełnienie dotychczasowych działań prowadzonych w projekcie i ma za zadanie dotarcie do jeszcze szerszego grona odbiorców.

W kampanii Małe zęby, wielka moc podkreślana jest konieczność kompleksowego dbania o zęby i wyrabiania dobrych nawyków od jak najwcześniejszych lat. Jednocześnie twórcy starają się obalić szkodliwe mity o tym, że o zęby mleczne nie trzeba dbać, bo i tak wypadną czy że pojawienie się próchnicy jest nieuniknione. Niestety, takie przekonania wciąż pokutują wśród rodziców. To przekłada się na bagatelizowanie problemu i bardzo zły stan zębów polskich dzieci. Dlatego w ramach projektu zapewniana jest rzetelna, naukowa wiedza oraz ciekawe i przystępne materiały edukacyjne. Z kolei dzieci przekonuje się, że walka z próchnicą może być dobrą zabawą, dzięki wykorzystaniu pomocy powstałych w projekcie np. filmu z Królikiem Pampisiem, paszportów stomatologicznych czy aplikacji mobilnej.

Małe zęby, wielka moc – trwa kampania reklamowa

Kampania reklamowa będzie trwała do końca 2016 r. W największych stacjach telewizyjnych, a także w kanałach skierowanych do najmłodszej widowni emitowane są spoty przedstawiające zasady dbania o zęby dzieci. Kampania obejmuje również działania w Internecie – reklamy i artykuły na portalach parentingowych oraz zdrowotnych, a także e-mailing i działania w social mediach. Z kolei aplikacja mobilna, skierowana do dzieci w wieku 0-5 lat, poprzez wciągającą grę uczy zasad higieny jamy ustnej. Królik Pampiś prowadzi młodego użytkownika przez kolejne punkty na mapie zdrowego uśmiechu, uczy jak dbać o zęby i co powinno się jeść, aby uniknąć próchnicy.

Fundacja Wiewiórki Julii to pierwsza tego rodzaju organizacja użytku publicznego w kraju, której celem jest zapewnienie kompleksowej opieki stomatologicznej. Szczególny nacisk jest kładziony oczywiście na dzieci i młodzież. Zapraszamy do obejrzenia relacji z badań stomatologicznych, które wolontariusze fundacji przeprowadzili w jednej ze szkół w Żyrardowie.

AF

Fot. Materiały prasowe


POWIĄZANE ARTYKUŁY

profilaktyka w Wałbrzychu - Dentonet.pl
Wałbrzych będzie kontynuował walkę z próchnicą wśród dzieci Asysta

Wałbrzyscy radni zgodzili się na przedłużenie do 2022 r. programu profilaktycznej opieki stomatologicznej dla uczniów szkół podstawowych z terenu miasta. Oprócz badań dla dzieci, planowane jest uruchomienie kolejnych szkolnych gabinetów dentystycznyc...

program profilaktyczny w Walii - Dentonet.pl
Zęby dziecka mają znaczenie! Kampania dla rodziców w Walii Asysta

Rząd Walii zainaugurował kampanię edukacyjno-profilaktyczną pod nazwą "Zęby dziecka mają znaczenie" ("Baby teeth do matter"). Jej celem jest uświadomienie rodzicom, że o zdrowie zębów i jamy ustnej dzieci należy dbać już od dnia ich narodzin.Jak wyni...

Wiewiórka Julia - Dentonet.pl
Wolontariusze Wiewiórki Julii odwiedzają przedszkolaków Asysta

W ostatnich dniach wolontariusze Fundacji Wiewiórki Julii poprowadzili szkolenia z zakresu profilaktyki i zdrowia jamy ustnej dla przedszkolaków z Krakowa, Poznania i Gdańska.19 października wolontariusze z gdańskiego oddziału Fundacji Wiewiórki Juli...

ROZWIŃ WIĘCEJ
zdrowie zębów w ciąży - Dentonet.pl
Kampania edukacyjna o zdrowiu jamy ustnej kobiet w ciąży Asysta

Europejska Federacja Periodontologiczna (EFP) – przy wsparciu firmy Procter & Gamble – rozpoczyna kampanię informacyjno-edukacyjną, która ma uświadomić społeczeństwu znaczenie zdrowia jamy ustnej u kobiet w ciąży.Głównym celem kampanii jest zwróc...

uniwersytet zdrowego uśmiechu - Dentonet.pl
"Uniwersytet Zdrowego Uśmiechu" w gdańskich przedszkolach Asysta

Do końca roku 450 gdańskich przedszkolaków weźmie udział w akcji profilaktyczno-edukacyjnej "Uniwersytet Zdrowego Uśmiechu", prowadzonej przez fundację Vivadental, a finansowanej – przez gdański urząd miasta.Celem programu "Uniwersytet Zdrowego Uśmie...

tydzień zdrowia jamy ustnej - Dentonet.pl
Tydzień Zdrowia Jamy Ustnej w Australii dobrze przyjęty Lekarz

W dniach 7-13 sierpnia w Australii obchodzono Tydzień Zdrowia Jamy Ustnej. Przewodniczący Australian Dental Association (ADA) prof. David Manton poinformował, że inicjatywa ta została dobrze przyjęta przez tamtejsze społeczeństwo.W ramach Tygodnia Zd...

Dodaj komentarz (0 komentarzy)

Musisz być zalogowany aby komentować | Zaloguj się lub zarejestruj. | Każdy komentarz zostanie poddany moderacji

Od (imię)
Do (e-mail)
Temat
Treść
255

Wiadomość e-mail została pomyślnie przesłana na adres