Dentonet
ASYSTA
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Praca asysty
Higiena stomatologiczna
Edukacja
Wokół gabinetu
Warto wiedzieć
Asysdent2

Małe zęby, wielka moc – trwa edukacyjna kampania reklamowa

0 Komentarze | Publikacja:
Poleć artykuł Drukuj artykuł Wielkość czcionki - +
Małe zęby, wielka moc – trwa edukacyjna kampania reklamowa

Małe zęby, wielka moc – trwa edukacyjna kampania reklamowa

Do końca br. potrwa kampania reklamowa Małe zęby, wielka moc w ramach projektu „Dzieciństwo bez próchnicy”. Stanowi ona ostatni etap trwającego od 4 lat programu obejmującego kompleksową edukacją stomatologiczną zarówno najmłodszych, jak i osoby, które mają największy wpływ na ich zdrowie i wychowanie. Stanowi także uzupełnienie dotychczasowych działań prowadzonych w projekcie i ma za zadanie dotarcie do jeszcze szerszego grona odbiorców.

W kampanii Małe zęby, wielka moc podkreślana jest konieczność kompleksowego dbania o zęby i wyrabiania dobrych nawyków od jak najwcześniejszych lat. Jednocześnie twórcy starają się obalić szkodliwe mity o tym, że o zęby mleczne nie trzeba dbać, bo i tak wypadną czy że pojawienie się próchnicy jest nieuniknione. Niestety, takie przekonania wciąż pokutują wśród rodziców. To przekłada się na bagatelizowanie problemu i bardzo zły stan zębów polskich dzieci. Dlatego w ramach projektu zapewniana jest rzetelna, naukowa wiedza oraz ciekawe i przystępne materiały edukacyjne. Z kolei dzieci przekonuje się, że walka z próchnicą może być dobrą zabawą, dzięki wykorzystaniu pomocy powstałych w projekcie np. filmu z Królikiem Pampisiem, paszportów stomatologicznych czy aplikacji mobilnej.

Małe zęby, wielka moc – trwa kampania reklamowa

Kampania reklamowa będzie trwała do końca 2016 r. W największych stacjach telewizyjnych, a także w kanałach skierowanych do najmłodszej widowni emitowane są spoty przedstawiające zasady dbania o zęby dzieci. Kampania obejmuje również działania w Internecie – reklamy i artykuły na portalach parentingowych oraz zdrowotnych, a także e-mailing i działania w social mediach. Z kolei aplikacja mobilna, skierowana do dzieci w wieku 0-5 lat, poprzez wciągającą grę uczy zasad higieny jamy ustnej. Królik Pampiś prowadzi młodego użytkownika przez kolejne punkty na mapie zdrowego uśmiechu, uczy jak dbać o zęby i co powinno się jeść, aby uniknąć próchnicy.

Fundacja Wiewiórki Julii to pierwsza tego rodzaju organizacja użytku publicznego w kraju, której celem jest zapewnienie kompleksowej opieki stomatologicznej. Szczególny nacisk jest kładziony oczywiście na dzieci i młodzież. Zapraszamy do obejrzenia relacji z badań stomatologicznych, które wolontariusze fundacji przeprowadzili w jednej ze szkół w Żyrardowie.

AF

Fot. Materiały prasowe


POWIĄZANE ARTYKUŁY

program profilaktyczny w Walii - Dentonet.pl
Zęby dziecka mają znaczenie! Kampania dla rodziców w Walii Asysta

Rząd Walii zainaugurował kampanię edukacyjno-profilaktyczną pod nazwą "Zęby dziecka mają znaczenie" ("Baby teeth do matter"). Jej celem jest uświadomienie rodzicom, że o zdrowie zębów i jamy ustnej dzieci należy dbać już od dnia ich narodzin.Jak wyni...

Wiewiórka Julia - Dentonet.pl
Wolontariusze Wiewiórki Julii odwiedzają przedszkolaków Asysta

W ostatnich dniach wolontariusze Fundacji Wiewiórki Julii poprowadzili szkolenia z zakresu profilaktyki i zdrowia jamy ustnej dla przedszkolaków z Krakowa, Poznania i Gdańska.19 października wolontariusze z gdańskiego oddziału Fundacji Wiewiórki Juli...

zdrowie zębów w ciąży - Dentonet.pl
Kampania edukacyjna o zdrowiu jamy ustnej kobiet w ciąży Asysta

Europejska Federacja Periodontologiczna (EFP) – przy wsparciu firmy Procter & Gamble – rozpoczyna kampanię informacyjno-edukacyjną, która ma uświadomić społeczeństwu znaczenie zdrowia jamy ustnej u kobiet w ciąży.Głównym celem kampanii jest zwróc...

ROZWIŃ WIĘCEJ
uniwersytet zdrowego uśmiechu - Dentonet.pl
"Uniwersytet Zdrowego Uśmiechu" w gdańskich przedszkolach Asysta

Do końca roku 450 gdańskich przedszkolaków weźmie udział w akcji profilaktyczno-edukacyjnej "Uniwersytet Zdrowego Uśmiechu", prowadzonej przez fundację Vivadental, a finansowanej – przez gdański urząd miasta.Celem programu "Uniwersytet Zdrowego Uśmie...

tydzień zdrowia jamy ustnej - Dentonet.pl
Tydzień Zdrowia Jamy Ustnej w Australii dobrze przyjęty Lekarz

W dniach 7-13 sierpnia w Australii obchodzono Tydzień Zdrowia Jamy Ustnej. Przewodniczący Australian Dental Association (ADA) prof. David Manton poinformował, że inicjatywa ta została dobrze przyjęta przez tamtejsze społeczeństwo.W ramach Tygodnia Zd...

NFZ Śląsk - Dentonet.pl
Śląski OW NFZ dofinansuje programy profilaktyki próchnicy Asysta

Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia po raz pierwszy dofinansuje realizację gminnych i powiatowych programów polityki zdrowotnej. W 2017 r. wesprze realizację 27 programów w 13 gminach i powiatach kwotą ponad 1,22 mln zł. Są wśród ni...

Dodaj komentarz (0 komentarzy)

Musisz być zalogowany aby komentować | Zaloguj się lub zarejestruj. | Każdy komentarz zostanie poddany moderacji

Od (imię)
Do (e-mail)
Temat
Treść
255

Wiadomość e-mail została pomyślnie przesłana na adres