Jakie teksty warto umieścić na stronie gabinetu
Jakie teksty warto umieścić na stronie gabinetu
Internauci poszukują w sieci przede wszystkim rzetelnej informacji. Dlatego teksty promujące usługi naszego gabinetu w pierwszej kolejności muszą spełniać kryterium użyteczności.
Segmentacja
Wszystkie zamieszczone na stronie informacje należy pogrupować w optymalny sposób. Dłuższe teksty (powyżej 2 tysięcy znaków) muszą posiadać następujące elementy: tytuł, lead (krótki, jedno- lub dwuzdaniowy wstęp) oraz tekst główny, podzielony na mniejsze całostki.
Formatowanie
Warto pamiętać, iż charakterystyczną cechą internetowych przekazów jest przejrzysty układ treści, ułatwiający użytkownikom szybkie dotarcie do poszukiwanych informacji. Z tego też powodu tekst internetowy powinien być podzielony na niezbyt długie akapity opatrzone ciekawymi śródtytułami. Warto również boldować (pogrubiać) najważniejsze informacje oraz stosować wyliczenia i punktory.
Czynnikiem, który w istotny sposób może wpłynąć na przejrzystość tekstu, jest odpowiednia szerokość interlinii (jest to przestrzeń dzieląca poszczególne wersy). Zbyt mała interlinia utrudnia lekturę i powoduje, iż strona optycznie staje się „ściśnięta”.
Unikatowość
Należy podkreślić, iż unikatowy content ma olbrzymi wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Przy czym unikatowy content oznacza wartościowe i merytorycznie interesujące treści. Pamiętajmy – tekst przepisany słowo w słowo z innej strony dramatycznie obniża wartość witryny (roboty wyszukiwarek ignorują splagiatowane treści i nie indeksują stron zawierających powielenia i cytaty). Kopiowanie cudzego tekstu może więc spowodować, iż zostaniemy przez Google „ukarani”, gdyż nasza strona zostanie zepchnięta na daleką pozycję.
Optymalizacja
Pisaliśmy już o tym, iż internetowe teksty powinny uwzględniać zasady optymalizacji i być konsultowane z webmasterami. Optymalizacja polega na nasyceniu tekstu kluczowymi frazami, które dla robotów wyszukiwarek pełnią funkcję wirtualnych „drogowskazów”. Frazy powinny bardzo ściśle odnosić się do zawartości strony, a jednocześnie odpowiadać najbardziej typowym zapytaniom, wpisywanym przez użytkowników do wyszukiwarki.
Zakres informacji
Warto również rozważyć, jakie treści chcemy umieścić na naszej firmowej stronie. Czy zamierzamy się ograniczyć do informacji dotyczących prywatnej praktyki (zakres usług, dane adresowe gabinetu, charakterystyka zespołu), czy też wzbogacić naszą stronę o treści edukacyjne. To drugie rozwiązanie ma tę zaletę, iż może przyciągnąć większą liczbę czytelników poszukujących informacji na temat technik leczenia lub różnych materiałów stosowanych we współczesnej dentystyce.
B.Sz.
POWIĄZANE ARTYKUŁY
Zmiany o charakterze nadżerek lub owrzodzeń występujące w obrębie jamy ustnej, przede wszystkim na błonach śluzowych policzków, języka, w okolicy podjęzykowej lub na podniebieniu – nie mają jednoznacznie określonych przyczyn, choć istnieje kilka czyn...
Syropy owocowe to doskonałe źródło witamin, dlatego warto mieć je w swojej kuchni zawsze pod ręką. Tego typu naturalne produkty egzamin zdają szczególnie w okresie jesienno-zimowym, kiedy to nasz organizm staje się bardziej podatny na różnego rodzaju...
Poseł Kazimierz Matuszny skierował do ministerstwa zdrowia interpelację, w której pyta, czy rząd planuje wprowadzenie jednolitej definicji medycyny estetycznej oraz wykazu tego typu procedur, które będą mogły być wykonywane wyłącznie przez lekarzy. ...
Poseł Kazimierz Matuszny skierował do ministra zdrowia interpelację, w której pyta o planowane i realizowane działania z zakresu profilaktyki stomatologicznej dla dzieci i młodzieży. Według posła, profilaktyka chorób zębów i przyzębia jest bardzo wa...
Jakie mogą być konsekwencje pojawiania się kolejnych mutacji COVID-19? Czy przy ich specyfice (m.in. większa łatwość zakażenia, wyższa śmiertelność) mogą one „storpedować" proces pokonywania pandemii, związany z akcją szczepień? To pytanie stawiamy d...
- Zgodnie z ostatnimi wytycznymi Europejskiego Towarzystwa Endodontycznego, wskazania do biologicznego leczenia miazgi znacząco się poszerzyły. To wszystko dzięki doskonałym materiałom - mówi dr Aleksandra Łyżwińska, prowadząca kursy z odbudowy zębów...
Skąd pomysł, że Twój gabinet potrzebuje marketingu? Jak na pewno widzisz, jeżdżąc na targi stomatologiczne, czytając wiadomości bądź otrzymując zewsząd maile na temat nowości stomatologicznych, wszystko idzie do przodu. Coraz więcej słyszy się o cyf...
Rzecznik Praw Pacjenta opublikował sprawozdanie dotyczące działalności Telefonicznej Informacji Pacjenta w 2021 r. W jej ramach odebrano 133 tys. połączeń. 1,8% zgłoszeń dotyczyło nieprawidłowości w leczeniu stomatologicznym. Bezpłatna infolinia dla...
Możliwość wypróbowania skanera wewnątrzustnego iTero przed zakupem, sprawdzenie w praktyce zastosowania narzędzi cyfrowych w gabinecie, pełne wsparcie techniczne ze strony konsultantów - to tylko kilka korzyści, jakie czekają na lekarzy dentystów w i...
enel-med stomatologia to sieć zlokalizowanych w całym kraju klinik stomatologicznych, należąca do Centrum Medycznego ENEL-MED S.A. Sieć cały czas poszukuje lekarzy dentystów, chcących rozpocząć współpracę w klinikach stomatologicznych w Gdańsku, Kato...
W styczniu 2022 r. Rzecznik Praw Pacjenta rozpoczął rejestrowanie zdarzeń niepożądanych zgłaszanych przez pacjentów. Łącznie zgłoszono ich 374 – najwięcej, bo aż 320, miało charakter kliniczny, czyli związane były bezpośrednio z procesem udzielania ś...