Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Marketing
Podatki
Prawo
Strefa relaksu
Technologie
Wiedza

Edukacja i motywacja pacjenta w poczekalni? To możliwe!

0 Komentarze | Publikacja:
Poleć artykuł Drukuj artykuł Wielkość czcionki - +
Edukacja i motywacja pacjenta w poczekalni? To możliwe!

Edukacja i motywacja pacjenta w poczekalni? To możliwe!

Stomatolodzy chcą nie tylko leczyć, ale i motywować oraz edukować pacjentów, lecz często brakuje im na to czasu – wynika z badań zleconych przez firmę Avatar Stomatologa. Rozwiązaniem tego problemu jest system edukacyjny w formie filmów i animacji, wyświetlany w poczekalni gabinetu stomatologicznego.

Według badania przeprowadzonego podczas targów stomatologicznych Krakdent 2018, aż 96% lekarzy stomatologów uważa, że wizyta w gabinecie jest świetną okazją do tego, by edukować pacjentów w zakresie higieny i zdrowia jamy ustnej. Niestety, wielu stomatologom na bezpośrednią edukację pacjenta bardzo często brakuje czasu, więc ogranicza się ona do umieszczenia w poczekalni materiałów drukowanych lub najnowszej prasy. Z doświadczenia firmy Avatar Stomatologa, oferującej systemy edukacyjne do poczekalni w formie video, wynika jednak, że czas spędzony przez pacjenta w oczekiwaniu na wizytę można wykorzystać o wiele efektywniej. – Avatar Stomatologa wykorzystuje czas spędzony przez pacjenta w poczekalni jako moment, w którym intensywnie myśli on o usługach stomatologicznych. Specjalnie przygotowane filmy i animacje w naturalny i nienachlany sposób pomagają przekonać pacjenta do skorzystania z dodatkowych usług, które sprawią, że jego uśmiech będzie piękny i zdrowy – mówi Rafał Redzynia, project manager firmy Avatar Stomatologa.

Aż 14% ankietowanych lekarzy przyznało, że w ogóle nie zwraca uwagi na to, co pacjent robi w poczekalni gabinetu. Tymczasem dedykowane krótkie filmy video oraz animacje z jednej strony mogą pełnić ważną funkcję edukacyjną (avatar doradzi, jak często i w jaki sposób myć zęby), adaptacyjną (film może być wizytówką gabinetu i lekarza, przedstawiać jego doświadczenie czy sprzęt, na którym pracuje), jak również sprzedażową. Moment oczekiwania na wizytę jest czasem, kiedy pacjent najintensywniej skupia się na zdrowiu swojej jamy ustnej i jest najbardziej zmotywowany by rozpocząć, a później kontynuować leczenie. Jeśli wówczas podejmie taką decyzję, wróci do danego gabinetu, a to wprost przekłada się na poziom finansów – dodaje Rafał Redzynia.

Wszystkich zainteresowanych zainstalowaniem w poczekalni Avatara Stomatologa zapraszamy na stronę http://avatarstomatologa.pl/.

Fot. Materiały prasowe


POWIĄZANE ARTYKUŁY

avatar sprzedazy
Targi Krakdent 2018: Avatar Stomatologa przyjął się na rynku Lekarz

Avatar Stomatologa to system edukacyjny wyświetlany w poczekalni gabinetu stomatologicznego. Po kilku miesiącach na rynku cieszy się rosnącym zainteresowaniem, czego dowodem było zainteresowanie produktem wśród gości odwiedzających targi Krakdent....

samopoczucie Polaków - Dentonet.pl
Samopoczucie Polaków na 3+, regularnie badają krew i... zęby Asysta

Polacy oceniają swoje codzienne samopoczucie na 3+ – zarówno stan zdrowia, jak i kondycję psychiczną oraz fizyczną. Regularne badania profilaktyczne, m.in. badania krwi oraz stomatologiczne, wykonuje co trzeci Polak a co dziesiąty w ogóle nie kontrol...

branża stomatologiczna - Dentonet.pl
Polska stomatologia zdominowana przez prywatne podmioty Lekarz

Jak informuje Rynek Zdrowia, branża usług stomatologicznych w Polsce została zdominowana przez prywatne podmioty, które stać na inwestycje w sprzęt i technologie. W 2016 r. na skorzystanie z usług prywatnego stomatologa zdecydowało się aż 69% pacjent...

ROZWIŃ WIĘCEJ
Glimbax
Leczenie kanałowe – to warto wiedzieć! Poradnik dla pacjentów Pacjent

Kiedy w gabinecie stomatologicznym padają słowa „leczenie kanałowe”, większość pacjentów od razu zaczyna się martwić i szukać alternatywnego rozwiązania, którego znalezienie jest po prostu niemożliwe. Strach przed bólem często doprowadza do decyzji o...

oczekiwania pacjentów - Dentonet.pl
Coraz większe wymagania pacjentów wobec stomatologów Lekarz

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii zmieniają się oczekiwania pacjentów wobec gabinetów stomatologicznych. Najnowsze trendy zbadała w swoim raporcie firma Lincoln Financial Group.Współcześni pacjenci oczekują od gabinetów stomatologicznych dużo ...

niemowlęta u dentysty - Dentonet.pl
Niemowlęta i dzieci bez koniecznych wizyt u stomatologów Asysta

Z badania przeprowadzonego przez pracowników wydziału stomatologii Royal College of Surgeons wynika, że aż 80% brytyjskich dzieci między 1. a 2. rokiem życia nie odbyło zalecanej wizyty u dentysty. Rodzice nie zdają sobie sprawy, że należy zapisać si...

Dodaj komentarz (0 komentarzy)

Musisz być zalogowany aby komentować | Zaloguj się lub zarejestruj. | Każdy komentarz zostanie poddany moderacji

Od (imię)
Do (e-mail)
Temat
Treść
255

Wiadomość e-mail została pomyślnie przesłana na adres