Czego nie powinien robić szef
Czego nie powinien robić szef
Nikt nie rodzi się szefem. I każdemu przydają się szkolenia. Jednak bardzo cenne, dla szefa gabinetu stomatologicznego, mogą okazać się rady asystentek. Wszak to nie pierwszy gabinet gdzie pracują, a ponadto naprawdę wiele widzą asystenckie oczy.
Pięć porad dla szefa od asysty:
1. Nie próbuj się z nami zaprzyjaźniać. Nie jesteś jednym z nas. Nigdy nie będziesz jednym z nas. Jako szef masz podwładnych. Ale nie można przyjaźnić się z ludźmi, którzy zgłaszają się do Ciebie. Są chwile, kiedy masz do czynienia z problemami z dyscypliną i musisz je rozwiązywać. Nie jest to miłe, ale dlatego możesz zarabiać duże pieniądze, a my nie.
2. Nie zapraszaj nas na randkę. Może to prowadzić do niewygodnej sytuacji. I w razie czego – kto będzie musiał pożegnać się z pracą? Zatem nie utrudniaj asystentkom życia.
3. Nie opowiadaj nam o swoich problemach – Ty jesteś szefem. Znajdź przyjaciela poza gabinetem i jemu się zwierzaj. Chroń nas od niepotrzebnego stresu i tak mamy go w życiu wystarczająco dużo.
4. Nie wolno Ci udawać, że my pracownicy jesteśmy głusi. – Zamykaj drzwi gdy rozmawiasz o osobistych kłopotach przez telefon. Szanuj swoją prywatność to i my ją uszanujemy. Zachowuj się jak szef.
5. Nie ignoruj nas i nie traktuj nas z lekceważeniem – Ciężko pracujemy dla Ciebie i zasługujemy na wzajemny szacunek. Nasze problemy w pracy są tak samo ważne jak i reszty zespołu. Znajdź czas i sposoby jak je rozwiązywać, abyśmy mogły spokojnie pracować.
Praca w gabinecie stomatologicznym każdego dnia przynosi nowe wydarzenia. Tylko dobre relacje mogą sprawić, że będzie to miejsce, gdzie dobrze się pracuje i osiąga sukcesy.
ab
źródło:dentistryiq.com
POWIĄZANE ARTYKUŁY
Do Wielkopolskiej Izby Lekarskiej coraz częściej napływają sygnały od lekarzy i lekarzy dentystów, którzy są wzywani przez urząd skarbowy do składania wyjaśnień w sprawie wystawianej większej liczby recept niż paragonów. Urzędnicy twierdzą, że świadc...
O efektach leczenia endodontycznego przy użyciu ultradźwięków, a także ryzyku związanym z wykonywaniem zabiegów w tej dziedzinie stomatologii rozmawialiśmy z dr n. med. Aleksandrą Palatyńską-Ulatowską, podczas zorganizowanej przez studentów stomatolo...
Zranienia i uszkodzenia w obrębie tkanek miękkich i twardych jamy ustnej są skutkiem m.in. wypadków komunikacyjnych, zdarzeń mających miejsce podczas uprawiania sportu, pobicia, mogą być także efektem autoagresji. W opublikowanym artykule autorów z ...
– Lekarz powinien leczyć, a nie refundować. Lekarz powinien na pierwszym miejscu stawiać interes pacjenta, a organy państwa nie powinny tego utrudniać czy zniechęcać lekarza do leczenia – mówi prezes Naczelnej Izby Lekarskiej Łukasz Jankowski, odnosz...
Ken Finlayson, prezes firmy FMC, do której należy internetowy serwis stomatologiczny Dentistry.co.uk, z powodzeniem przeszedł Szlak Pielgrzymkowy św. Jakuba (Camino de Santiago), aby uczcić pamięć swojego zmarłego syna, a zarazem pozyskać środki na d...
Alicja Baranowska, studentka stomatologii z Wrocławia, w rozmowie z Dentonetem przybliżyła nam działalność Polskiego Towarzystwa Studentów Stomatologii. - PTSS to ludzie, którzy chcą robić coś więcej - podkreśla. Zapytaliśmy też o opinię przyszłych l...
Polskie Towarzystwo Stomatologiczne wydało specjalne stanowisko prawno-medyczne, w którym podkreśla, że pacjent powinien mieć możliwość otrzymania dodatkowego świadczenia zdrowotnego (nierefundowanego) podczas wizyty, która jest przeprowadzana przez ...
Marketing branży medycznej jest ograniczony odpowiednią ustawą i Kodeksem Etyki Lekarskiej. Działania promocyjne w sieci są więc nie lada wyzwaniem. Jak prowadzić z głową komunikację marketingową w branży stomatologicznej i dentystycznej? Jak robić t...
Prezydium Naczelnej Rady Lekarskiej zaapelowało do ministra zdrowia i do parlamentarzystów o natychmiastowe zaprzestanie określania wytycznych i standardów postępowania medycznego w formie aktów prawnych lub komunikatów wydawanych przez organy państw...
Zestawy zabiegowe do leczenia zachowawczego, do endodoncji, do chirurgii – przygotowywane przez asystentki i higienistki zestawy narzędzi i materiałów mogą okazać się ogromnym ułatwieniem dla całego zespołu stomatologicznego. – Uważam, że to naprawdę...
U części pacjentów, którzy zachorowali na COVID-19, rozwijają się długotrwałe objawy – zespół określany jako „długi COVID”. Z badania opublikowanego pod koniec października można wnioskować, że lekarze, w tym stomatolodzy, powinni zdobywać wiedzę na ...