Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Marketing
Podatki
Prawo
Strefa relaksu
Technologie
Wiedza

Blog stomatologa – musisz wiedzieć, o czym pisać

0 Komentarze | Publikacja:
Poleć artykuł Drukuj artykuł Wielkość czcionki - +
Blog stomatologa – musisz wiedzieć, o czym pisać

Blog stomatologa – musisz wiedzieć, o czym pisać

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak sprawić, by Twój blog był bardziej interesujący i częściej czytany? W SEO podobnie jak w medycynie najważniejszy jest research, by postawić właściwą diagnozę i skorzystać z dostępnych narzędzi, które będą pomoce w promowaniu Twojego dentystycznego bloga i praktyki.

Internet to przestrzeń, gdzie wszystko zmienia się bardzo dynamicznie, musisz zatem podążać za tymi zmianami, jeśli chcesz nadal być na topie. Zanim zaczniesz analizować swojego bloga i zastanawiać się, jak zwiększyć czytelność postów, spójrz na przykłady najbardziej popularnych blogów na świecie, takich jak: Huffington Post, TMZ, Gawker, Business Insider, Lifehacker, Gizmodo, and Mashable.

Te wszystkie blogi osiągnęły niesamowity sukces i do dziś biją rekordy czytelności. Dlaczego? Ponieważ ich autorzy piszą o tym, o czym ludzie chcą czytać. W dużej mierze na tym opiera się cała tajemnica prowadzenia bloga. Najważniejsza informacja dotyczy tego, jaki temat obecnie jest na topie, co ludzie czytają, jakich informacji oczekują , najprostsze, co można zrobić, to dostarczyć im te informacje.

Oczywiście na blogu stomatologa nie będzie newsów dotyczących mody czy polityki. Jednak odpowiednio zredagowane newsy w takich tematach, jak: uroda, zdrowie, medycyna, estetyka, mogą przyciągnąć wielu entuzjastów. Jeśli uda ci się zredagować tego typu newsy naprawdę dobrze może okazać się, że za jakiś czas będą Twój blog linkować inne blogi (np. lifestylowe), to pozwoli Ci stać się naprawdę popularnym w Internecie i zdobyć wysoką pozycję w rankingach Google.

Pewno zadajesz sobie teraz pytanie, skąd wiedzieć na jakie tematy pisać i co ludzie chcą czytać? Możesz polegać na swojej intuicji, ale możesz także po prostu sprawdzić rankingi popularnych tematów. Oto gdzie można to zrobić:

http://www.google.com/trends/ (dla Google)
http://trendsmap.com/ (na Twitterze)
http://www.reposty.com/ (dla FB)

Czasem możesz już istniejące wątki wykorzystać do tego, aby promować swój blog. Możesz także czerpać po prostu inspiracje z różnych tematów. Komentuj, udzielaj się nie tylko na innych stomatologicznych portalach czy blogach, im więcej widać Cię w różnych miejscach w Internecie, tym większy osiągniesz sukces.

 

KL


POWIĄZANE ARTYKUŁY

borowanie_i_odsysanie_1.jpg
KFS dofinansuje kurs dla asysty stomatologicznej? Asysta

Kto płaci za kursy asysty stomatologicznej? Najczęściej jednak sama asysta. Oczywiście zdarzają się wyjątki i niektórzy pracodawcy pokrywają opłatę za szkolenie czy kurs. Inni dorzucają się po ......

lekarka_z_papierami_pod_pacha.jpg
Jak cię widzą, tak cię piszą... Asysta

Ponoć nie szata zdobi człowieka. Chociaż czasem można odnieść wrażenie, że niektórzy mają w tym względzie całkiem inne przekonanie. Jednak rola ubioru w pracy jest zgoła całkiem inna. Odzież......

ROZWIŃ WIĘCEJ
dentonet.pl_indiustriadent_2016.jpg
"INDUSTRIADENT" 22-24 stycznia 2016 Lekarz

Około 1300 uczestników spodziewają się organizatorzy Ogólnopolskiej Konferencji „INDUSTRIADENT"czyli Polskie Towarzystwo Studentów Stomatologii Oddział w Zabrzu. W dnia......

lekarka_z_papierami_pod_pacha.jpg
Jak wypromować zawód higienistka stomatologiczna? Asysta

Dane statystyczne jeżeli chodzi o stan zdrowia stomatologicznego polskiego społeczeństwa są alarmujące. Ale można powiedzieć, że to właściwie bomba z opóźnionym zapłonem. Ponieważ jeśli sytuacj......

recepcja.jpg
Asystentki stomatologiczne chcą zmienić pracę Asysta

Czy asystentki stomatologiczne są zadowolone ze swojej pracy? Bywa różnie. Ale zawsze może być lepiej. Niektórzy w życiu zawodowym wyznają zasadę, że pracę zawsze można zmienić na lepszą......

Dodaj komentarz (0 komentarzy)

Musisz być zalogowany aby komentować | Zaloguj się lub zarejestruj. | Każdy komentarz zostanie poddany moderacji

Od (imię)
Do (e-mail)
Temat
Treść
255

Wiadomość e-mail została pomyślnie przesłana na adres