Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Aktualności
Prawo i finanse
Praca w gabinecie
Student
Edukacja i technologie
Medycyna

5 niezawodnych strategii social media

Publikacja:
5 niezawodnych strategii social media

5 niezawodnych strategii social media

Social Media stały się elementem naszego życia codziennego. Na pierwszy rzut oka można nie dostrzegać, jak mogłyby one pomagać dentyście w codziennym promowaniu praktyki. Jednak należy pamiętać, że obecnie to bardzo silne narzędzie marketingowe. Aby mieć efekty, trzeba go jednak umiejętnie używać. Oto 5 niezawodnych strategii social media, które mogą przydać Ci się w prowadzeniu profilu praktyki bądź swojego własnego w różnych mediach społecznościowych.

  1. Wzajemne oddziaływanie ze społecznością online

    Dowiedz się, czego Twoi pacjenci oczekują. Komunikuj się z nimi, odpowiadaj na pytania. Dziel się zdjęciami, informacjami. Udzielaj porad w prosty sposób. Chwal się zakupami nowego sprzętu do praktyki, wykonanymi zabiegami. Jeśli pacjenci sami w mediach społecznościowych zaczną Ci dziękować za wykonane zabiegi, to będzie najlepsza wizytówka Twojej praktyki.

  2. Nagradzaj lojalność

    Nawet jeśli obecnie Twoja baza fanów w mediach społecznościowych nie jest duża, szanuj ich i pamiętaj o nagradzaniu za to, że wybrali właśnie Ciebie. Organizuj konkursy, promocje. Jednak przed rozpoczęciem takiej działalności zapoznaj się z ograniczeniami dotyczącymi tego typu marketingu (zob. artykuł "Dentysta organizuje konkurs – skarbówka karze dentystę").

  1. Edukuj i doradzaj

    Bądź dla swoich pacjentów absolutnym ekspertem w dziedzinie stomatologii. Pozwól im zadawać pytania i odpowiadaj na nie. Możesz publikować także porady dotyczące zdrowia jamy ustnej lub też ciekawostki stomatologiczne.

  2. Kontroluj krytykę

    Angażując się w media społecznościowe, musisz zdawać sobie sprawę z tego, że prędzej czy później któryś z pacjentów wykorzysta ten kanał do skrytykowania Ciebie bądź Twojej pracy. Pamiętaj, nie pozostawiaj krytyki bez odpowiedzi, zawsze monitoruj komentarze w Internecie.

  3. Monitoruj i śledź wyniki

    Nikt nie osiąga zawrotnych liczb fanów w mediach społecznościowych z dnia na dzień, ale powinieneś notować ich stopniowy wzrost. Jeśli chodzi o Facebooka narzędzia administratora pokazują, ile razy jaki post był czytany. Śledź te wyniki uważnie – w ten sposób dowiesz się, czego oczekują Twoi fani.

 

 

KL


POWIĄZANE ARTYKUŁY

social media
Lekarz w social mediach - drugie spotkanie ekspertów w NIL Lekarz

Naczelna Izba Lekarska zorganizowała drugie spotkanie dotyczące aktywności lekarzy i lekarzy dentystów w social mediach. Wśród poruszonych tematów znalazły się m.in. znaczenie wypowiedzi medyków w mediach społecznościowych, ich merytoryczna poprawnoś...

media spolecznosciowe
Lekarz dentysta i social media – czego się wystrzegać? Lekarz

Obecność w mediach społecznościowych już od lat jest codziennością wielu z nas. Social media stały się częścią naszego życia prywatnego, ale coraz częściej dostrzegamy ich wartość w naszej pracy zawodowej, ponieważ tam są też nasi obecni i potencjaln...

social media
Lekarz w social mediach. Spotkanie w Naczelnej Izbie Lekarskiej Lekarz

Naczelna Izba Lekarska zorganizowała spotkanie, w którym wzięli udział lekarze i lekarze dentyści aktywni w mediach społecznościowych. Omówiono podczas niego m.in. kwestie wizerunku zawodu lekarza i lekarza dentysty w social mediach, Kodeksu Etyki Le...

ROZWIŃ WIĘCEJ
social media
Aktywność w social mediach a zabiegi stomatologii estetycznej Lekarz

Z dostępnych szacunków wynika, że obecnie ponad 84% Brytyjczyków jest aktywnych w social mediach. Społeczność internetowa ma wiele zalet, niemniej pod pewnymi względami może też wywierać szkodliwy wpływ na użytkowników. Przykładem są poprawiane na wi...